- MCS
- Mapa strony
Mapa strony
- O nas
- Obszary działalności
- Szkolenia
- Ścieżka autorska
- Szkolenia
- Szkolenia menedżerskie
- Jak efektywnie zarządzać różnorodnością potencjału, aby osiągnąć, jak najlepsze wyniki pracy zespołowej
- Bierny nie znaczy wierny. Czy stać Cię na dalsze niby zaangażowanie pracowników? Jeżeli nie to schowaj dumę do kieszeni i zacznij się z nimi komunikować!
- Czy PR to tylko media? - przełamanie schematów myślenia
- Firma w mediach - „polowanie na czarownice" czy szansa na budowanie wizerunku?
- Na strusia czy na królika Duracell? - bądź GPSem zmian w Twojej firmie i wódź za nos konkurentów
- Menadżer ze snów czyli o dobrych praktykach menadżerskich
- Motywacja pod mikroskopem – jak budować zaangażowanie ludzi za darmo?
- Pasja odwagi. 25 lekcji dla odważnych przywódców biznesu (na podstawie książki Alana Axelroda Winston Churchill Lider)
- Sukces w zarządzaniu. Delegowanie i zlecanie zadań jako najważniejsza umiejętność skutecznego menadżera
- Czego uczyli nas korsarze, a czego piraci? Uczyń z wartości siłę a nie śmietnik
- Współpraca z mediami
- Zarządzanie strategiczne czyli jak wypłynąć na szerokie wody
- Efektywność osobista managera
- Maksymalizacja potencjału pracowników poprzez budowanie organizacji uczącej się
- Menadżer w roli coacha
- Menadżer i jego zespół
- Rola i zdania szefa w organizacji
- Wprowadzanie i zarządzanie zmianami
- Zarządzanie przez cele
- Efektywność osobista
- Będą traktować Cię tak, jak pozwalasz się traktować. Warsztaty z zakresu asertywnej sztuki wyrażania uczuć, myśli i życzeń
- Diabeł tkwi w szczegółach (na podstawie teorii wybitych okien Philipa Zimbardo)
- Jak pozbierać wszystkie ziarenka? Efektywne sterowanie strumieniem zadań
- Jesteś sumą swoich wyborów. Trening akceptacji siebie i budowania poczucia własnej wartości
- SIŁA SPOKOJU. Jak przeciwdziałać stresowi wypaleniu zawodowemu
- Słowa zimne i wyważone a obsesyjnie niecierpliwe emocje. Trening inteligencji emocjonalnej
- To, czego nie widać – komunikacja wewnętrzna. Jak przeciwdziałać zatorom komunikacyjnym w firmie?
- Zaawansowany trening kreatywnego myślenia
- Żeby chciało się chcieć. W poszukiwaniu wewnętrznej energii do działania
- Biznesowy savoir-vivre i kreowanie profesjonalnego wizerunku
- Planowanie i efektywne zarządzanie sobą w czasie
- Komunikacja interpersonalna jako podstawa dobrych relacji
- Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
- Sztuka rozwiązywania konfliktów
- Trening antystresowy i sztuka relaksacji
- Szkolenia sprzedażowe
- Czego pragną kobiety?
- Jak sprzedawać więcej czyli cross selling i up-selling w praktyce
- Jak zdobyć Klienta nie tylko ofertą handlową
- Key Account Managment – aktywne budowanie relacji z kluczowymi Klientami
- Klient – najlepszy ekspert od Twojej sprzedaży
- Mamono – come back! - psychologia windykacji należności
- Manipulacja, czy skuteczna argumentacja?, czyli NLP w sprzedaży
- Podróż w krainę NEGOCJACJI – poziom podstawowy
- Podróż w krainę NEGOCJACJI – poziom zaawansowany
- Prospecting czyli jak aktywnie pozyskiwać Klientów
- Przygotowanie skutecznej oferty handlowej. Jak podnieść efektywność działań handlowych
- Sztuka nowoczesnych negocjacji handlowych
- Techniki efektywnej sprzedaży
- Techniki obrony ceny – aspekty psychologiczne
- Telemarketing - skuteczna sprzedaż przez telefon
- Zarządzanie sprzedażą i zespołem sprzedażowym
- Obsługa Klienta
- Key Account Managment – aktywne budowanie relacji z kluczowymi Klientami
- Oczami Klienta. Jakość w sprzedaży dzisiejszych czasów
- Asertywna obsługa trudnego Klienta
- Bezpośrednia obsługa Klienta według najlepszych standardów
- Prawne aspekty obsługi reklamacji
- Zarządzanie i obsługa reklamacji
- Telefoniczna obsługa Klienta według najlepszych standardów
- Typologia Klientów – znajdź klucz do serca każdego Klienta
- HR
- Kultura organizacyjna – diagnoza i realizacja celów strategicznych firmy
- Etyka w biznesie – tworzenie i wdrażanie kodeksu etycznego w oparciu o kulturę organizacyjną firmy
- Skuteczna ewaluacja efektywności procesów rozwojowych w organizacji
- Zarządzanie projektem rozwojowo-szkoleniowym w organizacji
- Budowanie projektów rozwojowych w powiązaniu z celami biznesowymi i strategią organizacji
- Efektywne zarządzanie wiedzą w organizacji – kreowanie wiedzy oraz dzielenie się i jej przekazywanie
- Sztuka prowadzenia wywiadu selekcyjnego
- Jak skutecznie rekrutować i selekcjonować kandydatów na stanowiska w organizacji
- Skuteczne projektowanie systemów motywacyjnych w organizacji
- Zarządzanie procesami rozwojowymi w organizacji
- Projektowanie i przeprowadzenie prawidłowego assessment center/development center
- Budowanie systemów ocen kompetencji w organizacji
- Szkolenia menedżerskie
- Fundusze UE
- Wsparcie biznesu
- Projekty
- Realizowane
- "Droga do pracy" WND-POKL.07.04.00-14-040/12 (woj. mazowieckie)
- "Ku lepszym możliwościom - aktywna mama" POKL.01.05.00-00-446/12
- "Przyjazny pracodawca" POKL.01.05.00-00-535/12
- „Szkolenie - Praca - Sukces” nr WND-POKL.07.04.00-20-022/12-00 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
- „Szkolenie-Praca-Sukces” WND-POKL.07.04.00-20-022/12 (woj. podlaskie)
- Zrealizowane
- Zamknięte projekty szkoleniowe
- Realizowane
- Szkolenia
- Portfolio
- Klienci
- Media
- Kontakt