Biznesowy savoir-vivre i kreowanie profesjonalnego wizerunku

Każdego dnia jesteś poddawany ocenie przez Klientów, współpracowników, interesariuszy, kontrahentów, partnerów biznesowych. Od Ciebie zależy, czy wybiorą właśnie Ciebie! W biznesie liczy się nie tylko to co robimy, ale również jak. Jednym gestem lub słowem możemy wywołać dobre wrażenie na kontrahencie i zyskać sympatię klienta już na pierwszym spotkaniu

Niestety możemy też niechcący urazić szefa lub podwładnego, albo wzbudzić nieufność u swoich rozmówców. Warto zatem poznać zasady savoir-vivre, czyli norm zachowania w relacjach formalnych, dotyczących zarówno kontaktów z Klientami firmy, jak i współpracownikami, podwładnymi i przełożonymi.

Profesjonalny wizerunek, ciekawa osobowość, nienaganne maniery, spójny i elegancki wygląd, świadome komunikowanie, to obszary, które możesz doskonalić. Każdego dnia budujesz swój autorytet. Rób to z pełną świadomością i pewnością własnych poczynań. Niech inni odbierają Cię tak, jak tego Chcesz! Głównym celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do funkcjonowania w rzeczywistości biznesowej zgodnie z zasadami etykiety biznesu.

Wyślij zapytanie

Wróć

W górę