Typologia Klientów – znajdź klucz do serca każdego Klienta

Każdy, kto kontaktuje się z klientami wie, że niestety, ale nie ma jednego skutecznego sposobu postępowania. Nie ma złotego środka, którego zastosowanie spowodowałoby, że nasz klient kupi produkt i będzie na zawsze naszym klientem i to jest na pewno mało zadawalająca wiadomość dla działów handlowych.

Za to dobra wiadomość jest taka, że dzięki temu nie popadamy w rutynę, możemy się ciągle doskonalić i testować różne sposoby postępowania.

Typologii osobowości jest bardzo wiele. Od najprostszych, które dzielą nas na introwertyków i ekstrawertyków, po typologie bazującą na kolorach. Niezależnie od klucza, według którego definiowane są poszczególne typy, ich głównym celem jest dotarcie w najbardziej efektywny sposób do każdego z nich, do znalezienia najlepszego sposobu komunikowania się z nimi, finalnie do znalezienia „klucza do serca” każdego typu klienta.

Jak zatem radzić z różnymi typami klientów? Jaka typologię zastosować? Czym warto się kierować w kontakcie z danym typem? I dlaczego warto je znać?

Na wszystkie pytania będziemy szukać odpowiedzi na warsztacie, na który zapraszamy. Będzie miał 100% praktyczny charakter. Dodatkowo każdy z uczestników będzie poddany „diagnozie” własnego typu osobowości.

Wyślij zapytanie

Wróć

W górę