Telefoniczna obsługa Klienta według najlepszych standardów

„Żeby się do nich dodzwonić, to trzeba czekać 10 minut na infolinii, a i tak Cię potem gdzieś przełączą”… „Ile można słuchać tej muzyki, zanim nastąpi połączenie…”

Z pewnością u każdego z nas taka myśl się pojawiła nie jeden raz w życiu. Telefon w dzisiejszych czasach stał się podstawowym i niezbędnym „komunikatorem społecznym”. Otrzymujemy coraz więcej telefonów, a rola telemarketingu jest coraz większa. Zadowolony klient jest darmową reklamą produktów i usług, a pozytywny kontakt z pracownikiem może sprawić, że nawet sytuacje trudne, konfliktowe i problemowe mogą zakończyć się konstruktywnymi rozwiązaniami. Pracownik obsługi klienta dostarcza klientom codziennie informacje, pomaga rozwiązywać problemy, wysłuchuje ich uwag i skarg. Coraz częściej taki kontakt z klientami odbywa się właśnie przez telefon, a od pracy osoby obsługującej klientów zależy w dużej mierze realizacja celów firmy.

Wyślij zapytanie

Wróć

W górę