Współpraca z mediami

Dla wielu firm współpraca z mediami wciąż jawi się jako „zło konieczne” a ich efekt jest często niezgodny z oczekiwaniami, przede wszystkim kadry wyższego szczebla. W trakcie szkolenia uczestnicy zapoznają się z najlepszymi praktykami, które pozwolą na budowanie partnerskich relacji z dziennikarzami. Szkolenie jest podzielone na dwie części. W pierwszej, teoretycznej trener przedstawi rynek mediów w Polsce z punktu widzenia strategii działania danej organizacji. Następnie przedyskutuje z uczestnikami rolę, jaką pełni public relations w działalności firmy. Zwróci uwagę na praktykę współpracy z mediami - organizację Biura Prasowego, inicjowanie publikacji, zasady prowadzenia projektów medialnych. W drugiej uczestnicy wspólnie z trenerem w oparciu o zdobytą wiedzę przygotują plan mediowy dla hipotetycznej firmy, która boryka się z problemami wizerunkowymi. Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników Biur Prasowych, działów public relations, komunikacji wewnętrznej. Prowadzone jest przez konsultantów o kilkunastoletnim doświadczeniu w zakresie PR korporacyjnego i produktowego, zarządzania reputacją i komunikacji kryzysowej.

Wyślij zapytanie

Wróć

W górę