Na strusia czy na królika Duracell? - bądź GPSem zmian w Twojej firmie i wódź za nos konkurentów

Współczesne organizacje poddawane są często presji opinii zewnętrznej oraz zewnętrznych wydarzeń branżowych, ekonomicznych i społecznych. Dodatkowo, złożone i zmienne struktury właścicielskie mogą także być silnym wewnętrznym elementem presjotwórczym, który zachwiał już w posadach niejedną organizacją… Podobne czynniki wpływają bezpośrednio na działania rynkowe firmy, mogą zmusić ją do zmiany strategii, stawiają wobec trudnych wyzwań komunikacyjnych – tak w stosunku do pracowników, jak i partnerów biznesowych czy Klientów organizacji.

Jak należy przygotować się do planowanych zmian w organizacji czy jej otoczeniu? Czy i jak organizacja powinna reagować w obliczu nagłych ważnych zmian i sytuacji trudnych, dotyczących najważniejszych jej zasobów? Jak optymalizować działania komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej w sytuacjach trudnych? Które z elementów działań wizerunkowych organizacji są kluczowe z punktu widzenia zarządzania zmianą i jak powinny być realizowane? Jak przewodzić trudnym momentom w firmie – czy metoda na strusia naprawdę sprawia, że konkurencja nie nakopie nam do wystawionego do góry tyłka? Który kryzys warto przeczekać nie robiąc nic i dlaczego aktywność na oślep w stylu królika Duracell zawsze przynosi więcej szkody niż pożytku? Jak nie dać się pożreć mediom, konkurencji i presji czasu, nie sprzeniewierzając się wartościom firmy i swoim własnym zasadom życiowym?

Wyślij zapytanie

Wróć

W górę