Firma w mediach - „polowanie na czarownice" czy szansa na budowanie wizerunku?

Wiele osób ze sfery biznesu, polityki, czy świata rozrywki jest stale poddawana testowi wypowiadania się na niewygodne dla nich tematy. Kluczowe w tym kontekście jest poznanie zasad budowania pozytywnego wizerunku reprezentowanej instytucji w sytuacji, gdy trzeba dostosować wypowiedź do oczekiwań dziennikarza. Jego unikatowość polega na powiązaniu doradztwa strategicznego w zakresie kształtowania wizerunku z praktyką wypowiedzi przed kamerą. Program szkoleniowy uwzględnia indywidualne potrzeby i predyspozycje uczestników. Jest oparty o ćwiczenia praktyczne, które pozwolą na nabycie umiejętności przekazania najważniejszych tez w trakcie różnych wypowiedzi - tzw. „setki”, wywiadu, czy dyskusji panelowej. Szkolenie trwa ok. 6 godzin. Realizuje go zespół trenerski - konsultant o kilkunastoletnim doświadczeniu w komunikacji i budowaniu wizerunku firm i osób oraz dziennikarz i kamerzysta. Uczestnik otrzymuje rekomendacje do dalszej pracy z zakresu komunikacji werbalnej i pozawerbalnej i strategicznego pozycjonowania prezentowanych treści.

Dowiedz się więcej
firma-w-mediach- (0.0 Bitów)

Wyślij zapytanie

Wróć

W górę