Bierny nie znaczy wierny. Czy stać Cię na dalsze niby zaangażowanie pracowników? Jeżeli nie to schowaj dumę do kieszeni i zacznij się z nimi komunikować!

Współczesne organizacje nie radzą sobie zwykle z komunikacją wewnętrzną, która jest traktowana jako narzędzie jednostronnego informowania pracowników o firmie, poprzez e-mailing czy cykliczne newslettery. Tymczasem skutecznie zarządzana komunikacja wewnętrzna może być doskonałym narzędziem dwustronnej komunikacji, źródłem bezcennej wiedzy o nastrojach pracowników i epicentrach ewentualnych sytuacji trudnych, jak również narzędziem budowy zaangażowania i lojalności pracowników w stosunku do firmy. Po co organizacji komunikacja wewnętrzna i jakie cele można dzięki niej osiągnąć? Jak najlepsi wykorzystują komunikację wewnętrzną do budowy zaangażowania pracowników w dobie bierności w stylu „ciesz się, że masz pracę”? Jak budować kulturę organizacji przez komunikację wewnętrzną?

Wyślij zapytanie

Wróć

W górę